01/11/2022


Vlak voor de zomervakantie van 2022 heeft CQM weer een Klanttevredenheids-onderzoek (KTO) uitgevoerd. Nogmaals dank aan de relaties die de moeite hebben genomen de vragenlijst in te vullen. Graag delen we de belangrijkste resultaten met je. Bekijk hiervoor de infographic of lees de toelichting hieronder. 

 

NPS-score +63

CQM wordt aangeraden vanwege de expertise, hoge kwaliteit, prettige manier van samenwerken en het meedenken met de klant. Dat blijkt uit de gevraagde toelichting op de vraag: "Hoe waarschijnlijk is het dat u CQM zult aanraden aan een vriend of collega?". Wij zijn erg blij met de NPS-score van +63, die volgens de ontwikkelaars in de categorie  'amazing' valt. 
 

Gemiddeld rapportcijfer 8,4

Daarna volgden achttien stellingen over CQM waarop respondenten konden aangeven in hoeverre ze het daarmee eens zijn. Vertaald naar rapportcijfers, variëren de scores op de stellingen tussen de 7,3 en 9,2. Het gemiddelde rapportcijfer van CQM is een hele nette 8,4.
 

One thing to change

We hebben een aantal concrete en inzichtrijke suggesties gekregen op de vraag wat respondenten zouden doen als ze één ding konden veranderen bij CQM. Met deze tips kunnen wij onze dienstverlening nóg beter afstemmen op de klant. 
 

Externe communicatie

Als laatste is naar een rapportcijfer voor de externe communicatiemiddelen van CQM gevraagd. De meeste respondenten gaven een 8. Vooral de nieuwsbrief (Quant) en online uitingen (website en social media) werden positief beoordeeld. Toch gaf nog een aantal respondenten aan onbekend te zijn met onze communicatiemiddelen. Daar gaan we komende periode dus zeker iets aan doen! 

Nogmaals hartelijk dank aan de 207 relaties die de vragenlijst hebben ingevuld.
 

Klik op de afbeelding om groter, in een nieuw venster te openen.

 

CQM volgen en nooit meer iets missen?

Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws van CQM, volg ons op LinkedIn of meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief

 

Arjen Vestjens
Arjen Vestjens helpt je graag verder Neem contact op