08/06/2018


Onlangs vertelde Ton van der Pluijm tijdens een interview over zijn ervaringen met factbased innoveren.

Ton is project manager op het gebied van innovatie & design en werkte onder meer voor Heineken (Beertender), DouweEgberts/Philips (Senseo) en ReckittBenckiser. Het filmpje duurt ongeveer 8 minuten en gaat over de worsteling die organisaties ervaren bij de ontwikkeling van nieuwe producten. Zoals de inschatting van welke elementen nu belangrijk zijn om een probleem op te lossen. Dat zijn vaak, heel verassend, andere elementen dan dat iedereen dacht. Door het analyseren en filteren van de parameters die echt invloed hebben op het eindproduct kun je een product succesvol ‘en sneller kunt ontwikkelen.

“Als je de wereld van innovatie in stapt, waar veel meer onbekenden zijn dan bekenden, dan moet je zo veel mogelijk factbased informatie proberen te vergaren om betere beslissingen te kunnen nemen”, aldus Ton van der Pluim.

Zowel voor Engineers als Marketeers een interessante video.
Watch & learn!

 

 

Meer weten over factbased innoveren?

Neem contact op met Bert Schriever. Of lees het volgende alvast even:

 

Bert Schriever
Bert Schriever helpt je graag verder Neem contact op