26/07/2018
In deze video van iets meer dan drie minuten vertelt Maurits Smits, Design for Excellence bij Philips, over hoe hij star ratings van klanten op Philips-poducten omzet naar bruikbare aanpassingen.
“Met CQM zijn we tot op de feiten in de Star Rating gegaan, die meestal in word – in verschillende talen – wordt neergelegd door de klanten.”
CQM maakt complexe beslissingen eenvoudig met factbased analyses; marketing insights, reviews & ratings, data science, big data, text analytics.
Wilt u ook feiten uit de markt vertalen en omzetten in besluiten?
Neem contact op met Peter Stehouwer.
Ook interessant:
- Lees alles over de werkzaamheden van CQM op het gebied van Marketing Intelligence
- Case: SfCI: in vijf stappen naar een winnend product
- CQM won onlangs voor de tweede achereenvolgende keer een Nederlandse Data Science Prijs
- Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Volg ons op LinkedIn of meld u aan en beheer hier de mailing die u van CQM wilt ontvangen.
Peter Stehouwer helpt je graag verder
Neem contact op