Hoe geef je jouw product de wow-factor? Alles begint met het concretiseren van de marktvraag, maar dat is nog niet zo eenvoudig. Een R&D-afdeling denkt vaak direct in technische oplossingen naar eigen inzicht. Een marketeer denkt in niet-concrete termen. En beiden kunnen veel verschillen van hoe de consument er werkelijk over denkt.


Effectieve Productontwikkeling: de klantwens kwantitatief in beeld brengen

Samen met jou worden de wensen op het gebied van producteigenschappen en onderscheidend vermogen bepaald, maar ook de elementaire 'vanzelfsprekende' aspecten vergeten we niet. Vage termen zoals mooi, snel of gebruiksvriendelijk worden in concrete systeemeisen omgezet. Daarbij stellen we prioriteiten in producteigenschappen en -prestaties, zodat een optimale balans en een haalbaar product ontstaat. 


Subjectieve vragen vertalen naar specifieke systeemeisen

Kortom: CQM vertaalt de subjectieve marktvraag naar specifieke systeemeisen, zodat jouw nieuwe product echt is wat de markt wil. Op die manier helpen we bedrijven om de juiste ontwikkeltrajecten te selecteren en definiëren, zodat alleen kansrijke R&D-projecten worden doorgezet. Meer weten? Neem contact op met Wieke Selten.

Wieke Selten
Wieke Selten helpt je graag verder Neem contact op