20/09/2018
Afgelopen week was CQM vertegenwoordigd op de 5de editie van de ‘Eindhoven Analytics and Optimization Meetup’, gehost door de Greenhouse group. Voor een jong, enthousiast publiek werden verschillende praatjes gehouden met als voornaamste doel elkaar te inspireren. Zo waren er interessante verhalen over neuromarketing en web analytics.
Peter Stehouwer van CQM vertelde over het toepassen van data science in de online customer journey. Aan de hand van een casus werd getoond hoe data science ingezet kan worden voor het beantwoorden van vragen als:
- Wat vinden mensen belangrijk aan een product of dienst?
- Waar staan wij als merk ten opzichte van de competitie?
- Waar moeten we aan werken om onze positie te verbeteren?
Ook interessant:
- Lees alles over de werkzaamheden van CQM op het gebied van Marketing Intelligence
- Case: SfCI: in vijf stappen naar een winnend product
- CQM won onlangs voor de tweede achereenvolgende keer een Nederlandse Data Science Prijs
- Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Volg ons op LinkedIn of meld u aan en beheer hier de mailing die u van CQM wilt ontvangen.
Wieke Selten helpt je graag verder
Neem contact op